duminică, 20 martie 2011

Re: Eu?

  
Poza aceasta simbolizează, pentru mine, fraternitate şi egalitate. Toţi căţeluşii sunt de aceeaşi rasă, dar toţi sunt diferiti. Deşi diferiţi, şansele lor sunt egale şi au libertate atâta timp cât sunt fericiţi.
În acelaşi timp, mai simbolizează şi nevoia de a-i avea pe semenii tăi alături, deoarece, din perspectiva mea, a avea un grup social contează mult în viaţa unui individ, aşa mă văd şi pe mine. Indiferent ce vreau să obţin, niciodată nu voi avea o viaţă cu adevarat împlinită dacă nu voi avea cu cine să o împărtăşesc.
    
By Axy
  
   
Eu sunt un pendul.Uneori oscilez şi mă transform într-un pendul ideal.Pot chiar şi să-mi concentrez toată masa în acest punct, dar pot şi să mă opresc.Sunt o ecuaţie cu n necunoscute, veşnic în căutarea unei soluţii.Sunt un amestec colorat, cu un miros interesant, o consistenţă dură şi puţin fragilă.Am nevoie de susţinere, de oameni şi de carnetul cu principii.Vreau să cred că am o viaţă ordonată şi sunt o perfecţionistă.Visez abstract, complex, cu ochii deschişi, cu ei închişi, acasă, pe stradă, oriunde.Sunt copilul ploii, tatăl meu e soarele şi mamă, mi-e luna.În sânul naturii mă simt acasă şi-mi place să mă întorc la origini.Iubesc literatura, îmi face plăcere să scriu.Scrisul mă transpune într-o altă dimensiune, acolo unde sunt stăpână pe situaţie.
  
By Gia
   
  
Unitate în Dualitate. Asta mă caracterizează! Sunt alb şi negru. Sunt simplu şi complicat. Sunt acolo şi aici. Sunt plus şi minus. Sunt demon şi înger. Sunt sus şi jos. Sunt apă şi foc. Sunt yin şi yang.
Dar mai sunt şi o balanţă în căutarea echilibrului. Sunt un copac ce caută un pământ roditor în care să-şi înfigă rădăcinile. Sunt Eu!
   
By Criss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu