duminică, 17 aprilie 2011

Re:Lumea mea


[Pentru a viziona pozele într-un format ceva mai mare, daţi click pe ele]
     
Aş lărgi orizonturile unora, care sunt atât de înguste încât nu ştiu să aprecieze şi să îngrijeasă lumea în care trăiesc.La oameni aş munci, mai puţin la lucrurile din jur.
PS : Mi-aş dori o lume simplă, dar şi complexă, aerisită, curată, colorată, cu pace şi linişte.


    
       By Gia
   
În faţa provocării tale m-am simţit măruntă, neînsemnată şi neputicioasă. Mi-am spus repede în gând că oricum nu am cum să aduc vreo schimbare lumii ăsteia nebune şi dacă aş vrea nu aş putea neavând deloc putere. Trec adesea zile în care nu facem nimic care să aibă cu adevarat însemnătate, trec adesea vieţi întregi irosite pe nimic. Trecem orbi şi surzi prin viaţă şi cei mai mulţi nici nu vedem faptul că în noi stă schimbarea pe care am vrea să o vedem în lume.
 Ce-aş vrea să schimb în lumea asta? 
 Aş vrea să nu mai existe lacrimi de nefericire pe obrajii copiilor, aş vrea să nu mai existe copii care mor de foame în  mizerie, bolnavi,  fără să cunoască dragostea celor din jur şi fără să aibă măcar o şansă să cunoască fericirea. 


Copilăria e fundaţia întregii vieţi a unui om. Părinţii sunt cei care o clădesc şi ar trebui să înţeleagă că tot ce se va întâmpla în viaţa copilului lor ca adult îşi are rădăcinile în copilărie. E o mare responsabilitate să aduci pe lume un copil. Aş vrea să nu mai existe pe lume copii nedoriţi, neiubiţi, copii nerespectaţi, umiliţi dar mai ales să nu mai existe copii bătuţi de cei care ar trebui să-i ocrotească, să-i iubească şi să îi modeleze cu multă dragoste şi nu cu ură.



   
 By Dar
    
 
  Prima dată m-am gândit să fac Natura mai blândă, dar m-am răzgândit. Dacă ar fi mai blândă, noi, oamenii n-am învăţa mai nimic. Nici aşa „pedepsitoare” cum e, nu învăţăm mulţi, mare lucru...
Apoi mi-am spus că aş schimba învăţământul începând cu grădiniţa, pentru că acolo se formează omul. De acolo prind rădăcini principiile. O bază bine-structurată duce spre un vârf echilibrat.
Din punct de vedere fizic, nu cred că aş schimba ceva pentru că s-ar schimba de la sine după o „revigorare” mentală, spirituală. Aş mai presăra în fiecare fiinţă câte un gram de iubire, credinţă, dăruire, autenticitate, creativitate...


   
By Criss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu